Garant předmětu: Jaroslava Klechová
Anotace předmětu:
Předmět "Marketing Management" poskytuje studentům komplexní povědomí o klíčových principů a strategiích spojených s efektivním řízením marketingových aktivit v organizaci. Kurz se zaměřuje na rozvoj dovedností v oblasti plánování, implementace a hodnocení marketingových strategií s ohledem na dosažení obchodních cílů. Studenti budou prostřednictvím tohoto kurzu seznámeni s fundamentálními koncepty marketingu, včetně segmentace trhu, diferenciace, a marketingového mixu (4P - produkt, cena, distribuce, propagace). Důraz bude kladen na analýzu trhu, identifikaci cílového trhu a vytváření hodnoty pro zákazníky. Cílem předmětu "Marketing Management" je vybavit studenty strategickými a praktickými schopnostmi pro efektivní řízení marketingových funkcí v organizaci.
Témata seminárních prací:
- Analýza marketingu vybrané společnosti
- Optimalizace marketingového řízení vybrané společnosti
- Marketingový mix
- Moderní metody marketingu
Osnova předmětu:
- Přednáška – marketingové řízení, role informací,
- Přednáška – marketingová analýza
- Přednáška – tvorba marketingové strategie
- Přednáška – audit, hodnocení a kontrola marketingového řízení
Doporučená literatura
- Veselá, Sanytrák (2024) Studijní opora Marketing Management
- STŘÍTESKÝ, Václav. Marketing management. Beckovy ekonomické učebnice. V Praze: C.H. Beck, 2023. ISBN 978-80-7400-897-9.
- BEDNARČÍK, Zdeněk a PILAŘ, Ladislav. Marketing a management. V Praze: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2019. ISBN 978-80-213-2985-0.
Závěrečný Test
Test je složen z 20 otázek typu abc kde je vždy jedna odpověď správná. Pro úspěšné absolvování testu je nutné získat min. 60 bodů. Na test je 60 minut. Test lze opakovat 3x.