100% ONLINE STUDIUM MBA. JIŽ OD 49.900 KČ - PŘIHLÁŠKY OD 15. 03. 2025

Garant předmětu: Jaroslava Klechová

Anotace předmětu:

Předmět "Marketing Management" poskytuje studentům komplexní povědomí o klíčových principů a strategiích spojených s efektivním řízením marketingových aktivit v organizaci. Kurz se zaměřuje na rozvoj dovedností v oblasti plánování, implementace a hodnocení marketingových strategií s ohledem na dosažení obchodních cílů. Studenti budou prostřednictvím tohoto kurzu seznámeni s fundamentálními koncepty marketingu, včetně segmentace trhu, diferenciace, a marketingového mixu (4P - produkt, cena, distribuce, propagace). Důraz bude kladen na analýzu trhu, identifikaci cílového trhu a vytváření hodnoty pro zákazníky. Cílem předmětu "Marketing Management" je vybavit studenty strategickými a praktickými schopnostmi pro efektivní řízení marketingových funkcí v organizaci.

Témata seminárních prací:

  • Analýza marketingu vybrané společnosti
  • Optimalizace marketingového řízení vybrané společnosti
  • Marketingový mix
  • Moderní metody marketingu

Osnova předmětu:

  1. Přednáška – marketingové řízení, role informací,
  2. Přednáška – marketingová analýza
  3. Přednáška – tvorba marketingové strategie
  4. Přednáška – audit, hodnocení a kontrola marketingového řízení

Doporučená literatura

  1. Veselá, Sanytrák (2024) Studijní opora Marketing Management
  2. STŘÍTESKÝ, Václav. Marketing management. Beckovy ekonomické učebnice. V Praze: C.H. Beck, 2023. ISBN 978-80-7400-897-9.
  3. BEDNARČÍK, Zdeněk a PILAŘ, Ladislav. Marketing a management. V Praze: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2019. ISBN 978-80-213-2985-0.

Závěrečný Test

Test je složen z 20 otázek typu abc kde je vždy jedna odpověď správná. Pro úspěšné absolvování testu je nutné získat min. 60 bodů. Na test je 60 minut. Test lze opakovat 3x.

 

"Vzdělání pro život".